Välkommen till min nya blogg!

Så där ja - hamnade här av en slump, alltså på blogg.se och då jag haft tankar på att skapa ytterligare en blogg så testar jag här.
Idén är inte att ge upp min andra blogg utan denna ska handla om hundar. Så ni som inte är intresserade kan genast trycka på krysset längst upp till höger.

Namnet Tayzitted dök precis upp. Har använt Tayzit mycket tidigare som är förkortningar på mina förra hundars namn. TYSon och ZITa.
TED kom jag på nyss då min blivande vovve OM det blir en mörk vovve ska få namnet Teddy, som en liten gosig nalle björn.
Därav namnet Tyzitted!

Tycker dock det är väldans tråkigt att inte kunna göra snygg design, men det kommer kanske med tiden, om man har tid och ork och framför allt intresse att lära sig.

Så ni som hittat hit och tycker det ska bli roligt att följa min hund blogg får gärna lämna små tass avtryck efter er.

Voof Voof!

Kommentarer
Postat av: mami

åh så sött :) lycka till med din nya (hund)blogg! kramar!

2009-04-03 @ 16:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0